Pondělí, 19 května, 2025
- Reklama -časopis
DomůPodnikání7 vecí pre marketingového špecialistu, ktoré musí poznať

7 vecí pre marketingového špecialistu, ktoré musí poznať

Hľadáte cestu, ktorá vás navedie k ziskovosti webovej stránky aj z dlhodobého hľadiska? Existuje niekoľko nástrojov, ktoré by ste v rámci online marketingu mali určite poznať.

Považujete sa za marketingového špecialistu? Ak si myslíte, že vám na tento status stačí základná SEO optimalizácia webu, mýlite sa. Dobrým príkladom môže byť každá kvalitná SEO agentúraSEO služby jej portfólia.

SEO

Úplný základ dnešného online marketingu. Vedzte, že v dnešnej dobe ľudia hľadajú služby či tovar hlavne prostredníctvom internetových vyhľadávačov, akým je napríklad Google. Dôležitými údajmi sú aj fakty hovoriace o tom, že 90% z nich si prezrie len prvú stránku vyhľadávaní a až 75% ľudí venuje svoju pozornosť iba prvým piatim výsledkom vyhľadávania. Preto je dôležité, aby ste sa v rámci Google vyhľadávania ocitli čo najvyššie. Navyše za organickú návštevnosť tohto druhu ani nebudete platiť.

Linkbuildinbg

Tento marketingový nástroj je postavený na výmene linkov (spätných odkazov) s čo najviac relevantnými webmi. Ide o hybnú silu online podnikania. V rámci linkbuildingu ale nezabúdajte aj na následnú kontrolu spätných odkazov. Relevantnosť kľúčových slov sa totiž časom môže meniť. Tie nefunkčné teda radšej nahraďte tými vhodnými.

PPC reklama

Stavte na cielenú reklamu, ktorá má smerom k potencionálnym zákazníkom dostatočnú relevantnosť. V tomto prípade vám odporúčame si nechať poradiť odbornou SEO agentúrou. Možno si myslíte, že ľuďom vadí akákoľvek reklama, no ľudia predsa radi nakupujú. Ak sa im nebudete vnucovať a reklamou nudiť, určite ich neodradí. PPC reklama v rámci Google vyhľadávača dokáže „nevtieravo“ osloviť relevantného zákazníka, ktorého oslovíte práve s takou ponukou, akú práve hľadá.

Sociálne siete

Na sociálnych sieťach na vás čakajú tisícky potencionálnych zákazníkov. A práve toto je priestor, kde ich môžete veľmi efektívne osloviť. Navyše účinok týchto reklám viete veľmi ľahko odmerať a presne zacieliť na konkrétnu skupinu zákazníkov. Využite všetky dôležité nástroje vyhľadania tých najvhodnejších vďaka cieleniu na konkrétne záujmy, oblasť či vek.

Mobilný marketing

Rok čo rok rastie počet osôb, ktorí sa na webové stránky dostávajú pomocou mobilov. Preto teda myslíte aj na optimalizáciu vašich webov pre rôzne veľkosti obrazoviek. Už nejaký ten rok Google kladie dôraz pri pozícii vyhľadávania aj na tento druh optimalizácie. A tá má výrazný dopad aj na platené formy mobilnej reklamy.

Gmail reklama

Ide o unikátny druh reklamy, ktorý sa ľuďom zobrazí priamo v tomto účte. Gmail Ads funguje na prítomnosti krátkeho teaseru, ktorý si následne rozkliknú podobne ako bežný mail. Zaujímavým plusom je fakt, že pomocou nej môžete cieliť aj na návštevníkov či zákazníkov vašej konkurencie.

Online PR články

Veľké využitie majú pre všetkých tých, ktorí prezentujú prostredníctvom webu svoje produkty, služby alebo samého seba. Dokážu efektívne zvýšiť povedomie o značke a aj celkovú odbornosť v očiach klienta. Ich úlohou je osloviť čo najvyšší počet potencionálnych zákazníkov. Pretože v online marketingu funguje jedno známe pravidlo: Ak o vás nikto nevie, nemá si kto vaše služby či tovar kúpiť.

zeny

Mohlo by Vás zajímat

PR článek